Welkom bij de PG Tubbergen

Ben je nieuwsgierig naar de Protestantse Gemeente Tubbergen? Wil aansluiten bij een van de activiteiten? Of wil je lid of vriend van gemeente worden? Je bent altijd welkom en we komen graag met je in contact. Heb je vragen? Stel ze gerust! Het beste kun je even contact opnemen met de predikant of scriba. Natuurlijk mag je ook na de kerkdienst de ouderling van dienst aanspreken.

Ledenadministratie

Onze gemeente is aangesloten op het Leden Registratiesysteem van de Protestantse Kerk in Nederland. Iedereen die vanwege de doop in dit systeem is opgenomen, wordt bij verhuizing automatisch naar de nieuwe gemeente overgeschreven. Indien gewenst kun je dit altijd weer terugzetten. Onze kerk kent ook blijkgevers van belangstelling, de vrienden van de gemeente. Iedereen mag vriend van de gemeente worden, maar deze inschrijving is verbonden met onze plaatselijke gemeente en gaat bij een verhuizing niet over naar de nieuwe gemeente.

Wil je worden ingeschreven worden, wil je je inschrijving wijzigen of wil je informatie over je inschrijving? Neem dan contact op met Jutta Spijkers: scriba@kerktubbergen.nl.