Trouwen

Als jij en je partner jullie liefde willen bezegelen in de kerk van Tubbergen dan is daarvoor alle ruimte. Je kunt onze kerk huren als locatie voor een trouwplechtigheid of huwelijksdienst. In het laatste geval is er een kerkelijke ceremonie en vraag je om een zegen over jullie huwelijk. Dit betekent dat je God om hulp vraagt bij de belofte van eeuwige liefde en trouw. Deze dienst kan uitgaan van de Protestantse Gemeente Tubbergen of vanuit een ander kerkgenootschap of kerkelijke gemeente. Trouwen voor de kerk kan ook als je nog geen deel uitmaakt van onze gemeente, als alleen jij of je partner gelooft, je al eerder getrouwd bent geweest of als je trouwt met iemand van hetzelfde geslacht.

Wat moet ik doen als ik in de kerk van Tubbergen wil trouwen?

Voor de locatie en verhuurmogelijkheden verzoeken we je contact op te nemen met onze beheerder. Deze is te bereiken op telefoonnummer: 06 - 23 05 38 81.

Zou je ook graag voor de kerk willen trouwen vanuit de Protestantse Gemeente Tubbergen? Neem dan ook contact op met de predikant zodat we samen op zoek kunnen gaan naar een geschikte datum.

Een verzoek voor een kerkelijke inzegening kan uiterlijke zes weken voor de beoogde datum ingediend worden. Wil zeker weten dat de kerkzaal en de predikant beschikbaar zijn, dien het verzoek dan ruim op tijd in!