Organisatie PKN Tubbergen

Voor vragen of informatie kunt u contact opnemen met de scriba van de gemeente

Mw. J. Spijkers
Email de scriba

Vacant
Email de predikant

Bereikbaarheid en beschikbaarheid

Als u contact met de predikant wilt opnemen dan kan dit via bovenstaand telefoonnummer. Spreek bij geen gehoor gerust de voicemail in of stuur een (app-)bericht.

Op maandag, dinsdag en donderdag is zij werkzaam vanuit De Delle, op woensdag werkt ze thuis. Vanwege de parttime aanstelling (0,7 fte) is vrijdag haar vrije dag. Op deze dag is zij niet beschikbaar. Bij een situatie van overlijden mag uiteraard contact worden opgenomen.

Kerkgebouwen Tubbergen en Bruinehaar

De Protestantse Gemeente Tubbergen beschikt over twee gebouwen voor vieringen. In de Protestantse kerk in Tubbergen is iedere zondag dienst, om 10.00 of om 10.30 uur. In het dorpshuis van Bruinehaar is (in de regel) eens in de twee weken op zondag een kerkdienst in het Dorpshuis. Deze dienst begint om 9.00 uur.

Beheer (via De Delle):
mw. F. Willems-Wevers
Telefoon: 06-23 05 38 81

Dorpshuis - Bruinehaar
Gravenlandweg 18,
7675 TC Bruinehaar

Koster
mw. S. Snijders-Flims
Telefoon: 0546-681369

Verenigingsgebouw De Delle (Tubbergen)

Naast de kerk in Tubbergen staat zalencentrum ‘De Delle’. Het zalencentrum beschikt over meerdere zalen. Deze zalen zijn geschikt voor het houden van bijvoorbeeld vergaderingen, bijeenkomsten, zang-, muziek- en taallessen, sportlessen, koorrepetities, enzovoort.

Zalencentrum De Delle
06-23 05 38 81

Zie voor meer informatie en foto’s: www.dedelletubbergen.nl

Website beheerder:

Heeft u iets op- of aan te merken op de website? Een leuk verhaal, foto's of andere media? Stuur deze dan naar de website beheerder, zodat een en ander geplaatst kan worden op de website om deze actueel te houden. Uw reactie kunt u sturen naar de website beheerder Erik Holsbrink.