Naar de kerk

Tubbergen

Er is in Tubbergen iedere zondag dienst om 10.00 uur of om 10.30 uur (Indien er een vroege dienst is in het Dorpshuis van Bruinehaar.)

Klik hier voor het actuele rooster en de tijden.

Tijdens elke dienst op zondag is er iemand aanwezig om de kinderen van 0-12 jaar op te vangen. Voor allerkleinsten is dit gedurende de gehele dienst en voor de kinderen in de basisschoolleeftijd is er ‘Op stap’. We gaan er tijdens de dienst even uit om met een Bijbelverhaal aan de slag te gaan. Zo zijn we gedurende het jaar onderweg langs verschillende verhalen uit de Bijbel.

Ongeveer zes keer per jaar vieren we als gemeente de Maaltijd van de Heer. In onze gemeente is iedereen, ook kinderen en gasten, uitgenodigd om de maaltijd mee te vieren.

Er is na de dienst ruimte voor ontmoeting bij een kopje koffie of thee. (m.u.v. moeder- en vaderdag en feestdagen). Diensten in Tubbergen zijn ook online te volgen en terug te kijken. Wij zenden uit via kerkdienstgemist.nl.

Dan komen we allemaal!

Een keer per maand is er een ‘Dan-komen-we-allemaal’- zondag. In de regel is dit de eerste zondag van de maand, maar vanwege de vakantie kan dit soms afwijken. Op deze zondag is er crèche en hebben we voor de kinderen van de basisschool ‘Kerk op z’n kop’. Een uur lang gaan we op een leuke en leerzame manier met een thema aan de slag. Iedereen is welkom!
Op deze zondag is er ook ‘De Verdieping’ voor jongeren van 12 – 18 jaar. Op de eerste verdieping van De Delle is er gelegenheid elkaar te ontmoeten en gaan we de diepte in met een gesprek over een (geloofs)onderwerp.

Bruinehaar

Tien keer per jaar wordt er ook een dienst gehouden in het dorpshuis van Bruinehaar. Deze dienst is om 9.00 uur. Een aantal keer per jaar wordt er na de dienst koffiedrinken ingepland.

Open

Verbonden